艣roda, maja 06, 2020

馃尭 Dzie艅 Dobry 馃尭




Witajcie moi mili! Zm臋czona, lecz mam jeszcze si艂y, aby napisa膰 dla Was ten post. Niekt贸rzy mog膮 mnie kojarzy膰 z wcze艣niej prowadzonego bloga (W Krainie Awatarii) lub po prostu z mojej dzia艂alno艣ci w grze. Bez zb臋dnego gadania, zaczynajmy!



Kim jestem?

Nazywam si臋 Nikola. Z natury jestem bardzo wra偶liw膮 osob膮, kt贸ra d膮偶y do celu. Zawsze staram si臋 pomaga膰 innym, ale te偶 nie zawsze mi to wychodzi. Moim ulubionym posi艂kiem jest sa艂atka z serem feta oraz ser mozzarella polany sosem winegret, a napojem woda z cytryn膮. Moj膮 pasj膮 jest jazda na wrotkach oraz taniec. Mog艂abym to robi膰 godzinami. Dzi臋ki temu znika m贸j stres i czuj臋 wewn臋trzn膮 harmoni臋. Inspiruj臋 si臋 wieloma blogami, ale nic nie przebije takich jak: Kava Awataria (link), Guru Obyczaj贸w Awataria (link) oraz Awataria - Kraina Inspiracji (link). Przejd藕my do sekcji bloga.


Co b臋dzie na blogu?

Co chwile przychodz膮 mi do g艂owy ciekawe pomys艂y. Na razie planuj臋 umieszcza膰 tu posty takie jak:

- aktualizacje, eventy
- wywiady
- projekty pokoj贸w
- stylizacje
- pomys艂y na np. wygl膮dy
- plotki

Wiadomo, 偶e gdy b臋d膮 dochodzi膰 nowe serie, post贸w r贸wnie偶 pojawi si臋 wi臋cej.
To na tyle w tej notce. Mam nadziej臋, 偶e jeszcze nie raz odwiedzicie mojego bloga. Buziaczki, pa!馃尭


2 komentarze: